Fredagkväll-en sån härlig kväll.....

Äntligen FREDAG!!!!!!
Har haft en jobbig vecka o då e det extra skönt när det äntligen blir HELG.
Har gjort ett helt vansinnigt inköp på vägen hem-5 Global knivar för 3000kr.
Vi får köra CT-hjärna på mig på måndag.Men jag ångrar míg inte för har man skurit i något me en äkta Global så e man helt såld.
Nu ska jag fixa middag till familjen ,sonen med flickvän e hemma så vi blir fyra.
Pasta rostbiff o svampsås blir det. Har funderat över att börja lägga ut lite recept här på sidan men jag väntar nån dag med det tills jag e riktigt inspirerad.

CF

Kommentarer
Postat av: Hanna

halå? bilden på væskan då?

2007-10-05 @ 22:05:20
URL: http://mikropop.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0