Onsdag

Min lediga dag!!!! Har nyss kommit ur bingen.
I dag ska jag packa ihop så vi kan flytta hem till lägenheten igen Har bott här på landet sedan i början av maj.
Känns lite vemodigt men ändå skönt.Man har lite mer svängrum på 100kvm än här i stugan 30+20kvm.Men det har varit skönt at kunna gå ut när man vill o vädret har tillåtit.Nu slipper jag i alla fall vara rädd för ÄLGEN på mornarna när vi går till bilen.Det smyger nämnligen runt en jäkla älgbjässe bland trädgårdarna o käkar upp våra äpplen.Han har lämnat tre!på vårt träd att dela i familjen.Tackar för det!!!!  Ja ja,jag får väl köpa mina Aroma som vanligt i affären
.image3

Så här såg det ut i våras när påskliljorna blommade....Längtar till en ny vår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0