trött......

Har kommit hem från jobbet och sitter med en trampande katt i knät (Sushi).
E trött på allt tjafs som surrar .Barnsliga utspel av vuxna som tycker såååå synd om sig själva.
Ryck upp er säger jag bara och stå för era beslut och handlingar. Det finns för mycke elände i världen för att ödsla kraft på skitsaker!!!!!
Då e det skönt att komma hem till två katter som älskar en förbehållslöst...( bara för att jag ger dom mat,men ändå..)
Snart kommer son med tjej hem från en tur till Ullared ( dom va inte ensamma) och då kan jag tänka mig att dom har blodsockernivå jäms med skosulorna så det e nog bäst att börja med maten.
I dag blir det lax i ugnen gratinerad med kräftsås och potatismos....blir nog gott.
Hej så länge...

CF

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0