Herregud...mina nerver...

Här sitter mannen och jag och äter frukost så lugnt och fint.
Plötsligt ramlar en tavla rakt ner från väggen och landar på en bänk och ner på golvet .Samtidigt tar den med sig en stor blomkruka med en garderobsblomma modell större. Jag kan lova att det sa BRAK!!!!!
Krukan gick i tusen bitar och jorden spreds så tjusigt över golvet.
Herregud så rädda vi blev, nerverna är inte dimentionerade för sådana händelser .
Ja ja fram men dammsugaren igen,suck.
Nu försvinner jag ut innan det händer något nytt.

CF

Kommentarer
Postat av: Annelie

Det är ju inget man förväntar sig. Jag hade också blivit skrämd. Synd att det blev förstört dessutom.
Kul med släktkalas ibland(Vi är 7 syskon) och extra kul när barnen följer med.
Hoppas din promenad blir fin.
Ha det gott!

2008-02-24 @ 12:00:32
URL: http://rospinglan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0