2 kronor för en påse.....

Ibland blir jag jätteirriterad på småsaker.
Idag köpte jag sex långa skedar i rostfritt (jättesnygga) i en inredningsaffär som heter Bolagret.
Lite vitsigt namn kan man ju tycka.  I alla fall när jag skall betala så frågade expediten
:Kandu ta den så här eller vill du köpa till en plastpåse?
Köpa en plastpåse??????Nej det vill jag verkligen inte när jag köper något i en affär av denna typen.
(fast det sa jag ju inte eftersom jag e lite mesig ibland) Men jag lovade mig själv att det var sista gången jag satte min fot där .
Det är ok att betala för påsen i en mataffär men inte annars.Jag kanske är grinig o gammaldags ??
Nu har jag gnällt färdigt....

CF

Kommentarer
Postat av: Nina

inte alltid lätt att låta bli att bli upprörd :P

2008-01-05 @ 15:13:46
URL: http://ninablogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0