Utmanad och nominerad........

Medan jag varit borta har jag blivit både utmanad och nominerad....Man blir alltid så jätteglad när man blir ihågkommen på sådana vis.

Nomineringen fick jag av Anna...en av mina absoluta favoritbloggisar.....Tack kära du...

Reglarna är sådana att man skall kopiera loggan och välja ut sju favoritbloggar och sedan länka till dem.
Svårt , svårt , svårt......Man vill ha med så många. Men jag gör ett försök......



Maja
Katten Naken

Maria
Mia


Jag nöjer mig med fyra för datorn strular när jag skall "länka" , jag har skrivit om texten snart hundra gånger..
Jag har en hel radda med bloggar som jag besöker dagligen och skulle vilja ha en jättelång lista.....

Utmaningen går ut på detta.....

Regler:
- Beskriv först reglerna
- Svara på alla frågor
- Välj ut 6 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar, be dem läsa din
- Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen!


Fem saker som fanns på din Att-göra-lista idag?

¤ Tvätta överdraget till soffan....hittade en äcklig hårboll i morse.....
¤ Blogga
¤ Köpa kattsand....ja det är mycket jobb med katter  :D
¤ Fortsätta rensa i trädgården så fort det slutar att regna
¤ Njuta av semestern

Vad gjorde du för 10 år sedan?

¤ Levde samma liv som jag gör idag , fastän tio år yngre.....Mannen och jag fyllde båda 40 år så vi hade en stor
   80 årsfest så det tog mycket av min lediga tid den sommaren....

Ställen du bott på?

¤ Har alltid bott i Göteborg.....fast på tre olika adresser.....

Fem saker du skulle göra om du var biljonär?

¤ Vara generös mot alla jag älskar
¤ Skänka till organisationer som ligger mig varmt om hjärtat
¤ Bjuda alla jag känner på en jättestor fest
¤ Jobba mindre
¤ Flytta från storstaden

Alla som har lust och tid är utmanade !!!!!!

Ha det gott så länge
Margaretha

Kommentarer
Postat av: Anna

jaaaa men nu ska du inte tappa lusten... för vi finns här. Nu funkar det sååååå bra.

2008-07-09 @ 15:55:37
URL: http://filipendula.blogg.se/
Postat av: Carina

Har också fått mer klarar nog inte av att

dela ut till några få bloggar känner jag,

mesigt kanske men helt sant :-)

2008-07-09 @ 20:57:16
URL: http://skalet2001.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0