Gräsänka igen.......

Jaha.....här sitter man ensam igen då.......
Mannen skall tillbringa en vecka i Indien.....Delhi närmare bestämt.
FUSK säger jag bara !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag får väl stanna hemma och mata katterna då.........(stackars mig )
Och dottern är ute och roar sig så här sitter jag ensam på fredagskvällen........
Nej, det är inte så illa som det låter...Hanna kommer i morgon igen och jag kan ju tycka att det kan vara lite skönt att slappa en kväll ensam....
Det enda är att jag oroar mig för alla farligheter som lurar i Indien.....Matförgiftning,skurkar,tigrar......nja där tog jag nog i lite för mycket. Men det känns väldigt långt bort i alla fall.Jag hoppas att han får en fin resa med många fantastiska intryck.....



Tio flygtimmar bort ligger det.......

Jag har ätit Sushi i min ensamhet....mumsigt.....det tycker katterna oxå för jag har haft åskådare om man säger så........
I morgon skall jag på inflyttningsfest hos kompisar som flyttat in i en "våning" i Vasastan.....
Jag e inte avundsjuk ett dugg.......ähumm.....
Fast jag har det allt bra här på landet....skulle nog faktiskt inte vilja byta ..........

Nu skall jag parkera mig på altanen med ett glas vin.......

Skål
Margaretha

Kommentarer
Postat av: Inger Maryissa

Kan tänka mig att du känner dig lite avundsjuk på att din make är i Indien, och du får vara hemma och mata kissarna ;-)

Skönt att du kan trösta dig med god Sushi i alla fall. Det är ju så gott..

Men kan tänka mig att kissarna satt och tittade och var suktade ;-)

Ser det hela framför mig ;-)

Ha en fin fortsatt kväll i den sköna sommarvärmen.



2008-05-30 @ 18:51:47
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/
Postat av: Anna

Himmel ända borta i Indialand... galet långt.. men den här kvällen i Sverige är svår att slå... skål min vän.. nu ska jag se handbollsmatchen Polen -Sverige... som gammal handbollsmålvakt i damlaget här är det guld när det visas hanboll på Tv. See you...

2008-05-30 @ 20:20:42
URL: http://filipendula.blogg.se/
Postat av: Ulla

Indien...fräckt! Jag kan tycka att det är skönt att vara ensam ibland. Jag vet ju att mannen kommer hem igen. Du gör helt rätt idag som bara njuter av ensamheten. Ha en trevlig helg!

2008-05-30 @ 21:22:32
URL: http://ulla67.blogg.se/
Postat av: ejmis

Indien låter härligt men så som vi har det i Sverige nu måste vara bättre ;)

2008-05-31 @ 09:30:40
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja himmel vad härligt det är.... har just varit på loppis... inget napp.. men kul ändå. Vet du... min kamera har kommit... på mindre än en vecka. Nu är jag ute o lär mig den... det är så kul. Ha nu en alldeles underbar dag.... vilket ju inte är svårt det är ju bara att gå ut. Kram på dig.

2008-05-31 @ 10:06:54
URL: http://filipendula.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja jag känner redan att kameran är precis vad jag vill ha.... enkel men med finesser så där go o hålla i .. jag väntar nu bara på mitt 4 giga minneskort sedan ska du få se på grejer. Det minneskortet som kameran är utrustad med kan man bara ta fem bilder med. Men det är ju så pass så jag kan testa iaf. See you.

2008-05-31 @ 13:15:13
URL: http://filipendula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0