Utmanad igen.....

Jag har blivit utmanad av den sagolika Anna Filipendula.........
Den går ut på att man skall berätta sju sanningar om sig själv....
Skall väl vara lätt som en plätt tänkte jag.... Men det är svårare än jag trodde.
Försöker i alla fall att få till det....

1. Har flygfobi.....tyvärr.....begränsar inte bara mig.

2. Bland det bästa jag vet är att plocka svamp... Då njuter jag.

3. Kan inte säga nej till nya utmaningar.... Ni skulle bara veta vilket stolleprov jag sagt ja till... Kan inte berätta ännu ....

4. Har varit rädd för katter.... Det kan man inte tro nu...hehe

5. Kommer aldrig för sent.... Har blivit kallad "Logistikmästarinna" eftersom jag alltid måste vara välplanerad.... suck , detta är lite jobbigt ibland.

6. Gillar att laga mat...ju krångligare dessto bättre... Gärna med knasiga ingredienser... Måste testa ALLA nyheter....

7. Alltid glad och ofta barnslig... Det e jag det.....

Att jag älskar min familj och katter tar jag som e självklarhet som inte behöver listas..

Alla som tycker detta verkar roligt är välkomna att hänga på utmaningen. Det är faktiskt lite spännande att sätta sig ner och begrunda sig själv lite närmare.....

Kommentarer
Postat av: soffie

rolig utmaning å kul att läsa om dej,

ha en bra dag

2009-02-18 @ 12:33:34
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: tess

Ja de e grymt skoj... hoppas några av alla nya stannar å finner bloggen intressant. //Tess

2009-02-18 @ 13:30:14
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: Anna

Men så kul..I like...



Ok..Marba.. Anma analyserar:



En svamptokig glad tjej från Göteborg .. lagar så pass underbar mat så vi andra vet inte ens att sådant finns..himmelsk...ja hon är värsta tv-kocken rent av.. med kattpubliken i ögonhöjd.. hon flyger fram på marken eftersom hon alltid kommer i god tid..ja hon är rustad till tänderna med knepiga utmaningar i sikte.



Mmmm..Anna summerar: En himmelskt härlig Marba..

2009-02-18 @ 15:00:31
URL: http://filipendula.blogg.se/
Postat av: Carina

Skulle gärna se att du utvecklade 3:an bättre ;)

En middag hos skulle jag inte tacka nej till.

2009-02-18 @ 22:06:21
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0