En glad överaskning.....

Surfar fortfarande på "lånat" nät....
Inte kul för det funkar bara sporadiskt....
Jag blev så glad när jag hittade en utmärkelse
från den sköna Anna Filipendula....



Hon tycker min blogg är fabulous...kan ni tämka er....
Så generad jag blir ....fast jätteglad samtidigt.....
Annas blogg är ett måste för mig.... Hon står överst på favoriterlistan.....
Är man låg på morgonkvisten kan man komma till henne för lite värme, ljus och inspiration för att komma igång....
Nu skulle jag ju skicka denna vidare men med tanke på hur knasigt det kan bli med länkar hit och dit om nu inte nätet funkar så vill jag förära denna awarden till ALLA som läser detta....
Ni är alla lika viktiga för mig.... Ni förgyller min dag !!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Mmmm Marba diplomatisk och varm som alltid..men du jag är helt med på noterna..alla ska ha kredd...särskilt du..:D

2009-03-18 @ 18:37:19
URL: http://filipendula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0