Missade melodifestivalen.........

I går kväll var vi hemma hos barnens kusin som fyllde 16 år. Middag och tårta, kul att träffa släkten ibland.
Vi hade våra tre ungdomar med oss för en gång skull. Dotter , son och hans flickvän.Det är alltid roligt att ha dom med för då kan man känna sig lite stolt , dom är himla trevliga och sociala.
Vi missade i alla fall melodifestivalen och efter en bloggrunda så kanske man bara skall vara tacksam över att slippa eländet.
Skall ut och shoppa med dottern idag,har fått nys om en ny affär som vi skall kolla in.

CFimage186

Kommentarer
Postat av: Pialotta

Ja du missade.. brukar du kolla på det? Jag ser allt vad gäller Melodifestivalen och har alltid en massa synpunkter:-) Visst kan man tycka att det kunde finnas fler bra låtar, då rekord för inlämnat material kom in detta året.. mycket är skit, det mesta faktiskt, men BWO var riktigt proffsigt bra i går och så håller jag så klart på SAnna.. den vackra sången och rösten fick mig att rysa till:-)
Vad jag tycker kan du kolla in på min Kafferast:-)
Tjingelong

2008-02-24 @ 11:49:38
URL: http://kafferasten.blogg.se
Postat av: Annelie

Du missade ingenting av värde enligt
mig =)

2008-02-24 @ 11:58:56
URL: http://rospinglan.blogg.se
Postat av: Åse

Inget nytt under solen, den här gången heller. För min del behöver det inte skrälla, för jag skall rösta på Rongedals, som du vet. Vad du missade var Björn Gustafsson. Gå in på Youtube via min blogg så får du se om du inte har kollat tidigare.

2008-02-25 @ 22:45:26
URL: http://kolotten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0