Ur led är tiden.......?

Visst är det skönt när solen lyser sådär vårligt varmt men håll med om att nåt är skumt.
I mitten på februari skall det vara snö...det är faktiskt vintersportlov!!!
När jag var liten kunde man oftast vara ute i snön och leka men nu börjar det istället att klia i trädgårdsfingrarna.
Mysko...
Det börjar verkligen att röra sig i rabatterna.Små nya blad och lökar som kommer upp.Det är visserligen härligt att se men det kan ju ännu komma bakslag.

image144

En härlig vårbild på Simson.Han finns tyvärr i katthimlen

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja visst kan det komma bakslag... men det struntar jag i. Jag njuter för fullt. Våren är det bästa jag vet.Vilka härliga Narcisser men det dröjer väl innan dom ser ut så i landet:D

2008-02-14 @ 17:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0