Tack tack tackelitack......

Tack snälla rara Anna  för ytterligare en fin utmärkelse!!!!!



Jag älskar verkligen din blogg ..... den får mig att må så bra ...
Varje gång man tittar in till Anna så sprider sig lugnet i själen.....
Vackra bilder från resor och det fantastiska växthuset (garden).....
Stämningsfulla fredagkvällar med ljuv musik och stilla dans i köket.....
Sånt sprider sig och blir till  harmoni hos mig också......
Tack snälla du för att du finns till !!!!!

Eftersom jag inte har "passat vidare" dom senaste utmärkelserna så gör jag det inte nu heller...hoppas att du inte tar illa upp.... Det är så svårt att peka ut några få.
Men ni skall alla veta att jag är så tacksam över att kunna tänka på er som mina vänner på bloggen....

Anna , Cissi , Mia , Carina ,Malin , Rangvi , Maja , Helena , Maria , Ejmis , Britt , Inger , Paula , Carina , Ulla , Ninni ,Marie , Soffie , Wiveka , Stina , Annika , Ann , Pialotta , Ulrika , Evacarin , Annelie , Sopie , Kats , Christel  ja herregud jag glömde säkert en hel del....förlåt ....
Ni är alla lika viktiga !!!!!!

Kommentarer
Postat av: Mia

Goaste Margaretha, du är en pärla bland bloggare L

Jaaa, så är det bara...

2008-09-18 @ 20:06:10
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: Carina

Visst är det gott att ha varandra i cybervärlden ;)

Anna är en pärla bland oss...så är det bara.

2008-09-18 @ 20:56:12
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/
Postat av: Anna

Du är ju bara så härlig Maggan...vet du att du borde krama din lilla Höna från mig...det är ju hennes förtjänst att vi möttes...vilken tur att du har en höna...

2008-09-18 @ 21:31:37
URL: http://filipendula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0