Sån e jag

Jag e en 49åring utan ångest inför 50årsdagen.Har gett upp hoppet om o bli vuxen för länge sedan.
Bor i en storstad med man o två katter.Dom två barnen är utflugna...nästan.
Jobbar på dagarna o njuter av helger .Vara ledig e nog det jag e bäst på.
Favoritstället e altantrappan på landet,där kan jag sitta o stirra ut över ängen i timmar.
Andra intressen e matlagning o trädgården.......mycke orginellt...!
Jag vet inte så noga vad denna blogg kommer att innehållla, det får framtiden utvisa.
Dagen har flutit fint trots att jag var riktigt trött i morse. Jag har delat säng med en spinnande o kelsjuk svart hårboll...dvs Lucifer-katten Han e så stor så det blir inte mycke svängrum kvar.
Nu ska jag fixa lite mat till mig o mannen sedan hoppas jag att dottern ringer så vi kan sitta o snacka en lång stund-mysigt.Hon bor i fyra timmar bort så vi ses inte så ofta.Blir mycke "längt" mellan varven.
Detta får räcka för stunden.

Hej så länge

CF

Kommentarer
Postat av: Hanna

CF???? Vad betyder det?:P

2007-10-01 @ 18:28:36
URL: http://mikropop.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0