Utmanad......

Anna   har utmanat mig att berätta om mig själv i bokstavsordning


A - Altankanten är min favoritplats

B - Bloggberoende.....jag erkänner

C - Citronälskare....finns alltid i köket

D - Datorn - ett viktigt redskap

E -  Elakhet är det värsta jag vet

F - Frankrike är smestermålet i sommar

G - Grill en sommarkväll = favorit

H - Hemskt kul med mat

I - Italiensk mat......mmm...

J - Jobbarkompisarna är mina bästa vänner

K - Kameran finns nästan alltid i väskan

L - Landstället är mitt andningshål

M - Margaretha är mitt namn

N - Noggrann...fast mest på jobbet

O - Ordningsam....på jobbet också

P - Prylgalen man har jag :D

Q - Qvinna

R - Röntgen är min huvudsyssla

S - Sushi heter min lilla kattfröken

T - Trädgården är en hobby

U - Utvilad är skönt att vara

V- Vinintresserad

X- Xtra skönt skall det bli i sommar

Y - Ytlighet går fetbort

Z - ZzzZzzZzz...vad kan man ner säga

Å - Återvänder gärna till Paris

Ä - Ärlighet är det enda tänkbara

Ö - Överdrivet orolig...ofta

Alla som vill och orkar är utmanade.......

Margaretha

Kommentarer
Postat av: Mia

Vad kul att läsa lite om dig! *L*

2008-04-15 @ 18:55:17
URL: http://www.matmia.blogg.se
Postat av: ejmis

Säger som Mia...kul att få veta lite mer om dig =)

2008-04-15 @ 19:06:14
URL: http://ejmis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0