De e mycke nu......

Eller hur ????
Ni håller väl med ?????
Fast det e kul när det e mycket på gång förstås....
Först är det mycket på jobbet...alltid slutspurt så här innan jul...
Och när man slutar så är det bara till att lägga in en ännu högre växel.....
Det gäller att planera ordentligt. Ibland blir jag kallad "logistikmästarinna"...jag vet inte om det är positivt eller... ;)
Har nyss kommit till hemmets "lugna" vrå .... Storhandling är avklarad så nu är det laddat med mjöl och diverse baktillbehör så det är bara att sätta igång när andan faller på... (hoppas att den faller snart....)
LIte nya blommor till helgen sitter också fint..



Orkar ni upp till Luciamorgon på TV2 klockan sju i morgonbitti ?????
Vi har som tradition alltid mysmorgon med lussekatter o peppisar till
TV programmet...
Får se hur det går imorgon....jag tycker ju det e gott att snooza lite extra på helgen  ;)
Latmask som jag e.... Jag får väl be katterna väcka mig....ett bett i tårna brukar ju få upp mig....




Kommentarer
Postat av: Anna

M mm Maggan jag trivs hos dig..du förmedlar livet precis som det är för oss här ute..alltså det är mycket nu..men ändå..man kan ta sig någon sekund då o då för att njuta..precis som av dina blommor här..du knoppiga..visst är det nice..precis innan dom slår ut...då är det bäst..börja tänk på det så får du se..zink oxå..jag ser allt Maggan bara så du vet..mossa o fingardinen bakom..I like it och inte nog med det..I like you ...så är det bara..Kramilikram från Anna

2008-12-12 @ 19:05:20
URL: http://filipendula.blogg.se/
Postat av: Mia

Mmmm, jag kan bara hålla med dig! Att det är mycket nu, men snart lugnar det ner sig....jag har bara 13 julbord kvar ...på en dryg vecka! Vet inte om jag hinner vara ledig nåt, men det får gå L

2008-12-12 @ 19:23:01
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: Cissi

Här blir det ingen lucia imorgon... Den enda som lyser här i morgonbitti är jag med min frånvaro.. :o))

Kram

Cissi

2008-12-12 @ 20:19:48
URL: http://cissilina.blogg.se/
Postat av: Carina

Så du stressar...julen kommer åndå..säger dom :/

Men har du någon snö...eller kör ni med cellelosamassa??? utmaning hos mig;)

2008-12-12 @ 21:15:21
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/
Postat av: Carina

Stackare :/

Men lova att när den kommer då är du ut och viftar lite:D

2008-12-12 @ 21:34:19
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/
Postat av: Inger Maryissa

Här är det inte så mycket att göra...blir inte så mycket att stå i när man är själv.

Annat var det förut...

Tror inte jag vaknar tidigare imorgon heller,



Kanske kissarna väcker dig...

kissar brukar ju vara duktiga på sådant ;-)



Jag brukade sätta lite glitter kring halsen på min kisse vid Lucia....

fast hon tyckte inte det var så populärt ;-)

Så det blev blängar, fräs och ett par revor om jag envisades ;-)

Fast vi blev alltid goa vänner efteråt.

Hon var trots allt van vid mattes hyss ;-)



Ha en fin dag imorgon och Adventshelg.

Kram

2008-12-12 @ 22:36:59
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0