Det kommer mera.....

Mera Köpenhamn menar jag...
Eftersom Hanna är glutenallergisk och danskarna är hyfsat dåliga på denna kost så blev det ett säkert kort... Kött o potatis.....

 Här åt vi en smaskig lunch.....



En väl tilltagen portion av helstekt "oxfilé" med pommes.... Vi och danskarna har delade meningar om vad oxfilé är men det var gott i alla fall....



Sedan attackerade vi STRÖGET........
Hur mycket blommor fanns där på en skala.....
Ja...tillräckligt för att vi skulle bli "halvgalna"... Jag såg olivträd för etthundrafemtio kronor.... Osannorlikt billigt...men dom kan ju inte övervintra hos mig så jag avstod...Fast det sved vill jag säga...



Jag led verkligen av att inte kunna forsla dessa skönheter hela vägen hem....

Nätanslutningen här på landet skiftar från stund till stund...men om ni har tur så får ni se mig "på krogen" imorgon...fniss... Något att se fram emot ... ?????


Kommentarer
Postat av: Anna

Himmelsk Marba...du alla dessa blommor där..mmm man vill ha..och Oliven oj oj så pass billigt..gott ser helläcker ut den där maten du...mums på dig..aha imorgon kommer jag vara som klistrad då Marba..det kan du skriva upp..ja men då tar jag dig hem till mig då...så får vi se om du trivs här..jag ska spara dig i en trevlig mapp..bredvid mig själv tror jag..:) så kan vi småprata när vi får lust..kram kram på dig du sköna och goa människa.

2009-04-06 @ 20:31:33
URL: http://filipendula.blogg.se/
Postat av: ejmis

Vilken härlig tur ni har gjort =)

2009-04-06 @ 22:15:35
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: Ingrid

Fantastiska blommor vilka färger.

Härlig utflykt och vilken middag såg härlig ut.

Kram Ingrid

2009-04-07 @ 21:46:53
URL: http://ingridspotpurri.blogg.se/
Postat av: Åsa

jO, NOG ÄR DET SÅ ATT dANSKARNA KAN BLOMMOR. jUST NU ÄR DET SÅ HIMLA DYRT FÖR OSS SVENSKAR MEN NJUTA MED ÖGAT KAN MAN JU.

2009-04-12 @ 08:31:18
URL: http://galanthus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0