Fredagsmys.....

Det blir ju oftast fiskhandlaren på fredagar som ni vet....

I går blev det musselsoppa....

Har snöat in lite på det....

Kan längta ihjäl mig....
 
Testar att göra den på olika vis....

I går blev det curry och cocosmjölk ....

Vansinnigt gott !!!!



Purjolök, paprika och sockerärtor..... Mumsigt kan jag lova....skulle kunna äta detta många dagar i veckan.... Det är ju så nyttigt också  ;o)

Idag har vi varit på IKEA och köpt ny madrass till mig.....mannen fick en ny för ett tag sedan...  Jag tänker sova som en prinsessa inatt...hihihi...längtar nästan efter att få gå och lägga mig...

Konstigt väder har vi idag.... För en stund sedan sken solen och tvätten torkade så fint... Nu vräker regnet ner och det blev en akututryckning ut efter torkställningen.... Blåser småspik ockå så att regnet kommer ner horisontellt.....bläää..

Trevlig lördagkväll alla

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Det ser så gott ut...men jag säger nog nej tack i alla fall till musslor...inte min favorit.

Kram Ingrid

2009-08-29 @ 20:21:49
URL: http://ingridspotpurri.blogg.se/
Postat av: Anna ..dansar in

Mums på den goa soppan..ser helt makalöst gott ut..dääääjligt..

2009-08-29 @ 23:11:37
URL: http://filipendula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0