Jag har fått så fin......

 Award från den sagolika Anna .......



Denna människa som skriver så härligt och delar med sig av sina underbara fotografier...
Vet du vad Anna.....
DU får mig att glittra....
DU får mig att lysa....
DU får in mig i den rätta fredagsstämningen....
DU har myntat uttryck som vi här hemma tagit efter... så e det bara.... ;)
DU fick mig för ett år sedan att förstå det fina i kråksången med att blogga eftersom du var min första kontakt med "omvärlden"..
Jag vill tacka dig för allt det där..... Jag är så glad att DU finns.....
Denna buketten är bara till DIG !!!!!



Många kramar från
Margaretha

Kommentarer
Postat av: Anna

Men ..va..nä..himmel vad gör du..är du helt tokigt härlig eller..mmmm det är du..kram och... du kram igen..din sköna människa.

2009-01-24 @ 16:21:36
URL: http://filipendula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0